امروزه زبان‌آموزان زیادی کلاس آنلاین زبان انگلیسی را انتخاب می‌کنند و ترجیح می‌دهند به‌جای شرکت در کلاس‌های حضوری زبان انگلیسی در این گونه کلاس‌ها شرکت کنند.

تدریس خصوصی زبان حال چه بخ صورت انلاین و یا حضوری مزایای بسیاری نسبت به کلاس گروهی دارد اما از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به صرفه‌جویی در زمان رفت‌وآمد اشاره کرد.

به طور معمول تایم یک کلاس زبان انگلیسی بین یک ساعت تا یک ساعت و سی دقیقه می باشد اما بخصوص در شهرهای بزرگ اگر مؤسسه یا کلاس زبان دلخواه‌مان خیلی از لحاظ مسافتی به ما نزدیک نباشد، گاهاً مجبور می شویم دو برابر تایم کلاس را به زمان رفت‌وآمد اختصاص دهیم. این موضوع به خصوص برای افراد شاغل و دانشجویان آزاردهنده است؛

از همین رو یکی از ویژگی‌های اصلی کلاس زبان آنلاین این است که شما در هرجایی که باشید می‌توانید در کلاس زبان انگلیسی شرکت کنید و به راحتی بدون اتلاف وقت به هدف خود برسید.

آیا از لحاظ کیفیت بین کلاس خصوصی زبان غیرحضوری و کلاس حضوری تفاوتی وجود دارد؟

اگر سیستمی را که برای آموزش زبان انگلیسی انتخاب می کنید درست و قابل اطمینان باشد، باید بدانید که هرگز بین کلاس خصوصی زبان انگلیسی غیرحضوری و کلاس حضوری زبان انگلیسی تفاوتی از لحاظ کیفیتی وجود نخواهد داشت.

البته کیفیت کلاس‌هایی که از طریق تماس‌های تصویری برگزار می شوند، بسیار بهتر است؛ یعنی دقیقاً مثل کلاس حضوری شما می‌توانید حتی با معلم زبان انگلیسی خود ارتباط چشمی برقرار کنید. تنها تفاوتش با کلاس زبان حضوری این است که در یک محیط قرار ندارید. به خصوص اگر کلاس آنلاین زبان، خصوصی باشد شما احساس بسیار راحت‌تری در این کلاس نسبت به کلاس‌های عمومی که اکثرا حضوری هم هستند، دارید و می‌توانید به‌راحتی مشکلات خود را بیان کنید و به رفع آن‌ها بپردازید.

یکی دیگر از دلایلی که باعث می‌شود تا زبان‌آموزان نتوانند به تقویت مکالمه زبان انگلیسی خود در کلاس زبان انگلیسی بپردازند، این است که در یک محیط جدیدی قرار می گیرند و ترس از محیط آن‌ها را از مکالمه کردن به زبان انگلیسی بازمی‌دارد.

این مشکل نیز در کلاس آنلاین زبان رفع می شود شما یا در محل کارتان قرار دارید و یا در منزلتان و می‌توانید از هر جایی که هستید، در کلاس آنلاین زبان شرکت کنید درنتیجه محیط برای شما استرس آور نیست و از این لحاظ مشکلی برای شما پیش نخواهد آمد.

هزینه آموزش خصوصی زبان

تدریس خصوصی زبان انگلیسی به صورت غیرحضوری یا اموزش در منزل و... در مقایسه با کلاس‌های حضوری اکثراً هزینه کمتری را برای شما به‌همراه خواهند داشت درصورتی‌که کیفیت تدریس آموزش زبان انگلیسی و با کلاس های حضوری تقریباً برابر است.
اما پیشنهاد ما به شما این است که قبل از انتخاب معلم خصوصی زبان خود در یک کلاس خصوصی زبان درباره ویژگی‌های آن کلاس و نحوه آموزش زبان انگلیسی حتماً تحقیق و پرس‌وجو کنید.

یک نکته دیگر درباره کلاس آموزش خصوصی زبان انگلیسی غیرحضوری این است که هر معلم زبان انگلیسی ممکن است نتواند به خوبی کلاس حضوری زبان تدریس کند؛ درنتیجه نه‌تنها در مورد هزینه کلاس آنلاین زبان بلکه در مورد نحوه تدریس معلم زبان در آن کلاس به خوبی تحقیق و پرس‌وجو کنید.

امیدوارم بتوانید بهترین کلاس تدریس خصوصی زبان را انتخاب کنید.